Contact Us

See below for contact and location information.

General Information

Referral Information

Office Locations

Administrative Office - Temporarily Closed - COVID-19

550 Queen Street East, Suite 201
Toronto, Ontario M5A 1V2

Satellite Offices

For Feedback

We encourage and value feedback that we receive about our organization. If you have compliments, complaints or feedback about accessibility, you can do any one of the following:

For Complaints

To receive a formal response, the complaint must be submitted in writing via letter or email. It can be addressed to a Service Provider, Volunteer, Student or the direct manager of a service/program or can be emailed to feedback@cotainspires.ca.

If you need assistance to provide a written response, please contact your service provider or manager, or call 416-785-9230.

Once received, your complaint will be documented and investigated.

Written responses will be provided for all formal complaints by the applicable manager, and will include next steps in the complaints process in case you are not satisfied with the response.
en_CAEnglish
fr_CAFrench en_CAEnglish

Get Cota Connected

Subscribe now

Cota Logo

Services de langue française

Bien que Cota soit heureuse de fournir des renseignements traduits sur ses services, elle n’offre malheureusement pas de services désignés en français à l’heure actuelle. Si vous avez besoin de services en français, nous vous recommanderons un fournisseur de services désigné en français ou nous coordonnerons la participation d’un traducteur. 

Pour accéder aux traductions en français sur le site, cliquez sur l’onglet du bouton anglais noir en bas à gauche de l’écran et sélectionnez Français.